chhhha!

h chhhhhha !
det va länge sen ja la upp ett inlägg så jag tänkte att det va dags :P
aja, imorgon får jag min mobil :) (bilden)  weii !
ska kolla på new moon på onsdag med mammwi<3
kulkul !
och en sak till är att jag hatar sånna som snackar skit om mig, julia eller någon av mina vänner !
& särskilt en som springer runt och säger att jag snackar skit om allt & alla.
men om ni inte märker det ni som har hört elise säga det till er så är det ju hon som snackar skit?
INTE JAG !
sen får jag massa skit för det... men jag bryr mig inte för dom som är äkta vänner tar faktiskt
reda på saker innan de sprider vidare om det.
kom ihåg det till nästa gång !
aja, nu ska jag äta pannkakor.
ha dt gött!
pusssssss/ehlin

Kommentarer
Postat av: Regina

ja jag håller defenetivt med dig om det där med att snacka skit om andra är väldigt dumt och göra, och sen att någon säger att en person snackar skit om andra är rätt så elakt när den personen själv gör det.. och ja om någon snackar skit om någon som t.ex roberto gjorde mot mig ska man inte bara lyssna på och snacka runt.. utan man ska våga fråga personen rakt ut om det verkligen är sant tycker jag ! :)

2010-01-08 @ 19:55:46
URL: http://reggekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0