SHOP!

hhhhhhhhejsan sötnosar!
idag va det skolan :)
kulkul !
och det har börjat en ny kille i
våran klass. han heter Ken.
han är 16 ;o men världens snällaste.
han kommer i från japan och
har bara bott i sverige i1,5 år..
men talar ganska bra svenska ändå.
men jag tycker synd om han.. han
är så osäker och blyg :/
men han är jätte snälllllllll!!!!!!!
jag och jozef va med han typ hela dan
idag & igår :)
vi kärde herrepåteppan på rasten.
det va kul att se att han hade roligt!
men han va så försiktig , han tog inte
is för hårt, han vill typ inte att någon
skulle få ont.. men det kan jag ju förstå!
och han är as snabb och skit lång :)
han är typ 189 lång :p
och vi bor på samma gård nu oxå så
vi ska börja ta sellis te skolan på måndag
eftersom jagär hos mormor den här veckan :)
idag fick jag låten jag ska sjunga på musikalen
oxå ! så nu blire trännnnna!
aja, nu ska jag snart byta om för jag har träning :)
så jag bloggar senare !

ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Stora Elin

Hej fina du. Vad snällt att du tar hand om den nya killen, du är bra gullig du. Vad ska du sjunga för sång?

2010-02-09 @ 22:04:10
URL: http://borovnica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0