Heej&san .

hhhhhhHej&san.
Idag blire konståkning som vanligt kl 9.

Sen blir det hem & duscha & grejjar :P

Efter det ska jag kanske vara md julia&linn?

aja, igår va ja på m-berg & handla massa kul :)

- 2 t-shirtar, en turkos & en vit. båda har mönster på .

- 1 par jeans tights, ljusa.

- kondom tights, (svarta tighta blanka tights :p)

- ett vitt & ljusblått randigt linne.

- pyamas

- toffsar

- hårspännen.

- läppglans (yyyy)

- twilight bok :)

ihih, jätte nöjd.

nu ska jag göra mig iordening för sen blir det konståkning  :)

ha dt gött !
pussssss/ ehlin


Kommentarer
Postat av: Stora Elin

Tjenare tjejen!

Vad roligt att du och jag ska åka till Anne om några veckor. Då får du finfina naglar!

Vi får höras lite längre fram om när vi ska ses, jag ska kolla upp busstider och så. Hörde att du har träning på morgonen.



Kramar från stora Elin.

2010-01-29 @ 16:02:42
URL: http://borovnica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0