vill hjälpa riverside!!!!!!!!

hejsan !
som ni vet så har ju riverside laggts ned.
och jag vet att jag inte är den ända som INTE tycker om att svt har gjort så!
dom som var med och gjorde/spelade i riverside åt alla håll är också jätte ledsna.
jag har skickat ett meddelande till dom och väntar på svar.
jag tänkte att om alla som vill att riverside ska vara kvar skriver sitt namn till min blogg.
(kommentera alltså) och vill ni inte att någon annan ska se din kommentar eller ditt namn
så skriv det för då gör jag den osynlig så bara jag kan se den.
som sagt så har jag inte fått svar men tänkte att vi ändå kunde börja med listan.
skulle vara jätte tacksam om ni hjälpte till.

och som jag alltid brukar säga...
ha dt gött!
pusssssss/ehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0